Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiot zamówienia: wykonanie, dostarczenie i montaż zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1 określającym zasady wykonania i zawieszania budek dla ptaków, opracowanym przez Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków, 120 budek lęgowych: 70 szt. typu „A”, 50 szt. typu „B” na terenie Grochowa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Całkowita cena brutto wykonania przedmiotu umowy podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy.
- Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100%.
- Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane prawem aktualne atesty, dopuszczenia i certyfikaty.
- Termin realizacji zamówienia: 31.08.2018 r.,
- Miejsce i termin złożenia oferty Wydział Ochrony Środowiska
- dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa,
- lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 211
- 10. Termin otwarcia ofert: 12.07.2018 r.
- Warunki płatności przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi bez wad.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Ewa Langowska
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
- Treść oferty:
Formularz ofertowy na dostarczenie i zawieszenie na terenie parków w Dzielnicy Praga-Południe 120 szt. budek dla ptaków oraz wykonanie opracowania ornitologicznego
Cena jednostkowa dostarczenia i zawieszenia:
|
Lp.
|
Typ budki
|
Ilość sztuk
|
Cena brutto
|
|
1
|
A
|
1
|
|
|
2
|
B
|
1
|
|
Cena dostarczenia i zawieszenia:
|
Lp.
|
Typ budki
|
Ilość sztuk
|
Cena brutto
|
|
1
|
A
|
70
|
|
|
2
|
B
|
50
|
|
|
3
|
Wszystkie budki razem
|
120
|
|
1) nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..
2) adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….
3) NIP. ……………………………………………
4) Regon ; ………………………………………
5) nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ……………………………………………………….
Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ………………………………………………………
Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ………………………………………………………
6) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń
7) Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..
8) Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………
9) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….
10) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym
11) Data sporządzenia oferty ……………………………………………….
12) Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.
Załacznik nr. 1
|